Monday, June 18, 2012

London Baby!

Vilken helg!
 Vi har haft såå kul, shoppat, skrattat och dansat för fleir!
Resan började dock dåligt...hade nästan kommit fram till flygfältet när jag tittade igenom grejjerna och panik märkte att jag glömt bankkortet hemma....bara att svänga om..skulle jag ha kommit 10minuter senare till flygfältet skulle jag inte ha sluppit med.

Vårt hotell var fint och nära till Baker street station..jag kom till hotellet en halv 9 på kvällen och Pia från Bryssel strax därefter...bara att frächa upp oss och iväg och möta James utanför klubben Movida.
Han tar alltid så bra hand om mej när jag kommer...fick bord på vip sidan och dricka hur mycket vi ville ha :)
På fredagen var det en Kanadensisk dj Chad Tyson och på Lördagen  Dj Kevin O'Leary..soo good music!
Tog så lite bilder från klubben...man täcks inte ta bilder som en japan hela tiden på en så fin klubb.








James och Jesper från Sweden


 Vaknade redan 8 på lördagen och var jätte störande och väckte Pia :)...I wanted to go shopping!


 Camden Town





Tog med oss sushi till hotellet och igen dax att ta en kall dush (boilern var sönder på hotellet, thanx!) och iväg och möta upp James..dansade till halv 5...Vi mådde som vi förtjänade igår.



No comments:

Post a Comment