Wednesday, April 17, 2013

Waterman:)

Var  tvungen att posta detta horoskop när jag såg det:) Mycket som stämde in på mej

AQUARIUS
Trustworthy-det är jag  
Loves being in long-term relationships- shit pomfritt, 9 år i streck har jag hållit på
Proud of themselves in whatever they do- of course, every little helps!
Messy and unorganized- yepp..working on it!
Extreme thinkers- thats me..behöver mycket egen tid
Can be VERY irritating to others when they try to explain or tell a story - stämmer in på mej väldigt mycket....har svårt med människor som berrättar en lååång story lååångsamt. Är själv snabb i munnen och nästan allt jag gör så har en dålig tendens att segla iväg i mina egna tankar och sen avbryta personen....working on it!

Aquarius som jag är så älskar jag att vara nära vattnet :) 
Denna pic från Laguna Beach

No comments:

Post a Comment