Thursday, May 10, 2012

My name is Olga

....and I bought myself some otsatukka! haha 
fick igår mitt paket från asos....vilket btw var komiskt...de lovade från dpd att delivra mitt paket innan kl 3 till jobbet....ingen kom innan 3 vi stängde på jobbet och promenerade till spårvagnen...plötsligt kommer en paketbil och vevar ner rutan..."är ni från miira c, jag har paket" oukey jag sprang efter bilen.....spårvagnen kommer och gubben förstår inte hur mitt efternamn Johnson skall stavas och ber att få behålla lådan...där tömmer han innehållet i min famn...skor, klänningar, läppglans och pannlugg flyger...jag rusar in i spårvagnen med en hög kläder i min famn...a bit weird!


Well hmmm....färgen var juh inte riktigt rätt...I feel like Olga from Russia :) får prova färga det! annars formen och hur det sätts fast super!






1 comment:

  1. haha siz, du e rolig du..lr så får du ta å färga resten av håret så d passar in i luggen :)

    ReplyDelete