Monday, October 22, 2012

Tivoli & Sushi

Huh...cross trainer 20min och spinning 45min...svettades som en gris. Känner mej som en, vågen visade på gymmet mer än jag nånsin vägt..haha...those desserts I just love!

Nä nu har jag bra feelis...skall förSöka träna bort åtminstone 7kg tills nästa sommar...long way to go!

Anyway på lördagen drog vi iväg till tivoli...det regnade och massa små skitungar överallt....höjdpukten var min kam jag vann när jag drog snören. 
Vi hade bokat bord på ett sushi ställe där på tivolit men fisken var slut.....idioti att man inte får fisk på en sushirestaurang! Vi drog direkt till Tokyo 55 i Töölö....sååå gott jag rekommenderar varmt, minns inte när jag fått så god mat. Vi tog en set menu..super! 











 Nooo mooooore fatty!


 Liberty or Death baren var cozy!



1 comment: