Friday, February 1, 2013

Min maat :)

3,5månad har jag nu tränat ca 5 ggr/veckan.
Har gymmat måndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag, vila onsdag och söndag

Mitt gympass börjar alltid med att jag springer intervaller ca 30-60min orkar jag inte springa långt går jag på crosstrainern...har försökt att under uppvärmningen bränna 500kcl. Sen går jag igenom armar, rumpa, ben och mage på apparaterna. fredag spinning. 

Att springa har varit super för magen och såklart alla situps och abtrainer jag gjort hemma. Har efter varje gympass gjort abtrainer 20min på magen och sen 10min på sidorna..känns skönt efter träningen och märker att de djupare musklerna kommer bättre fram.
Märker stoor skillnad på sidorna och lovehandles är gone!
Mina armar är inte alls tränade och har gäddhäng som skall bort...springande har hjälpt men de behöver verkligen tonas upp...samma mitt ass. Benen märker jag skillnad på, betydligt mindre celluliter!
Still long way to go!

Vad har jag ätit?
måndag-fredag har min mat sett samma ut. Har ätit allt för lite! Vi har haft det så lugnt på jobbet att jag inte på samma sett blivit hungrig..borde äta mer frukost och lunch så skulle jag få ännu bättre resultat!
Frukost-gröt och kaffe
lunch-kvarg &ananas eller gröt igen när jag inte orkat gå till butiken
Mellanmål skyr, mandarin, smörgås
Middag maletkött omelett, kyckling eller fisk
Lördag & söndag har jag ätit allt gott jag velat...ostar, pizza, pasta, potatis, vin, glass  etc

My Food these past 3months!

20.10 2012 efter att jag såg bilderna från den helgen bestämde jag mej att nu får det vara färdigt smaskat :)....har mina lindex shape up strumpbyxor på så man ser inte hur stor jag egentligen är...uppsvälld i ansiktet är jag iaf...blää


Never again!

No comments:

Post a Comment