Monday, May 13, 2013

My Saturday!

Birthday Party vid Namu :)

 Har sagt det förut...maten är supergod vid Namu, rekommenderar verkligen deras kvälls buffeet :)
 Birthday Boy!


 Gladast är jag när jag har en tallrik i hand!




Kvällen avslutades på den nya klubben Kaiku i Kallio...helt okej, men tror inte jag besöker den fler gånger.

Tidig väckning igår och iväg på kuvaukset. Min kädsel var denna gång folie..haha såg ut som en rymdvarelse. Intressant dag, en av modellerna fick blå akrylfärg i ansiktet som inte gick att tvätta bort..hon for hem som en blå smurf :) och en blondin blev rödhårig..thank god de inte var jag!
Min klädsel och make-up var i motsatt till de andra helt fin :)
Överraskande nog var bilderna hon tog fina..bara att lita på fotografens vision.
Har stoor chans att kamma hem en foliereklam efter dessa bilder..woop woop! 

No comments:

Post a Comment