Sunday, May 26, 2013

Pre wedding party :)

Igår efter jobbet var jag bjuden på pre wedding party :)
Romance int the air och mycket trevlig fest som sen fortsatte på teatteri.
Vackra bride to be Julianne!
 Jag ser ut som en jätte jämfört med henne..haha
 Promenixade hem en 2 tiden från krogen och blev nästan överkörd av häst och släde..nåjaa övedrev liite där men att bo här i storstan känns juh precis som landet!

Tidig väckning imorse och iväg till Kaivarinkanuuna lopptorg och ordna mitt bord. Redan klockan 10 när de öppnade var folk som tokiga. Höll på att packa upp mina ikeapåsar när 2 damer kommer och börjar gräva i dem, störand för fleir! En kärring frågade om jag säljer min bruna mullberry väska jag hade på mej...yeaah right 5€ och mina strings på köpet. En kar kom och frågade om jag tänker sälja smycken, jag visade ett par 1€ örhängen från forever21 som han sen stod och granskade med förstoringsglas en lång stund, var way too tired för sådan cirkus!

Sen har jag ännu jobbat tills 6..en väldigt intensiv men kul helg bakom mej!

No comments:

Post a Comment