Tuesday, August 27, 2013

Hola Bloggen!

Sorry jag har dissat dej på de senaste veckorna men har haft så mycket program.
Bröllop (inte jag som gått och gift mej) och flytt från vår lägenhet och flytt in till en ny som jag fixade åt mej i sista minuten förra veckan..back to my old hoods!
Förra veckan gjorde jag utöver mitt vanliga jobb fransförlängningar varje kväll...huh nu hoppas jag det lugnar ner sig!

Jag bjuder på några fjuttiga greenpeace bilder på mej själv tills jag frågat lov av Nina om jag får lägga upp bilder från bröllopet här

Klänningen jag hade till bröllopet är från Ted Baker. Honom kan man alltid lita på, el rättare sagt Marko. Sent ute som jag var några dar innan bröllopet och en stad full med svarta,gråa och vita höstkläder fick det bli ett besök till lagret :)

 Grönt är skönt!

No comments:

Post a Comment