Wednesday, August 28, 2013

❤ Wedding ❤

Nina & Tapios bröllop ❤

Jag gjorde Ninas make-up till bröllopet och fick glädjen att ta del av alla förberedelser innan :)
Lördag morgon tidig väckning och iväg till Klaus K hotell där brudtärnorna och bruden spenderat natten. Nina var redan vacker utan make-up, hon bara lyste av lycka vid frukostbordet :)
Bride to be stod på hennes huppari och I do på hennes topp.

 Skål bridemates!
Make-up done...time to get dressed
 Nina hade en underbart vacker klänning. En liknande kan jag också tänka mej ha på mitt bröllop :)

 Just Married!
 Det perfekta vädret för ett bröllop på kalastajantorpa
 Skärgårds buffet till förrätt...soo good!
 Hela dagen var så romantisk, Marianna och jag satt och torkade tårar vid flera tillfällen. En perfekt dag från början till slut :)
Är glad att jag fick ta del av ett så vackert bröllop och kan endast önska att eget en dag blir lika lyckat som deras


No comments:

Post a Comment