Saturday, October 26, 2013

Go Emmi it´s your birthday!

Veckan gick snabbt och torsdagens shoot gick bra. Kläderna jag hade på mej..hmm jaa no comments. Det sägs juh att man börjar från botten och jobbar sej upp. Jag kör annan stil och började med modellande i Milano och nu har jag på mej puyamas och kalsare för reklamblad..way to go!
Den bjuder jag på när den kommer ut :) Men kul var det och make-up artisten gjorde fin make-up. 

Idag e de ingen vanlig dag för idag fyller Emmi vännen år! Hon bjöd på raw food brunsh idag och nu ska jag börja göra mej färdig för kvällens Party. Forsätter fira Emmi ikväll på Adams där hon ordnat med bord, dricka och mat.
Dagens outfit. Min Massimo Dutti jacka jag köpte i Marbella fick premiär idag.
 Long Hair again! Thank you my ex :)
 Nom nom raw food brunsh!
 Wife material!
 Saima hade bakat raw cake med nötter, kokos, banan etc...soo good!

No comments:

Post a Comment