Tuesday, October 15, 2013

My weekend and friends in town!

För mig blev det en kort mässa. Vaknade upp på lördag morgon med magknip, spydde några gånger men tänkte det går över. Iväg till jobbet, orkade 3h innan illamåendet tog över..bara att gå hem och låta noro virus ta över min helg. Tråkigt att jag missade lördagens och söndagens jobb, mässor är alltid roliga att få delta i.

Här är iallafall några bilder jag hann ta från mässan :)
 Min kära vän Titta var oxå på jobb
Denna bild tog jag från ted bakers stand. Who wore it best?
 Mycket besökare på vår avdelning :)

Idag efter jobbet hade jag träff med Josi som var på jobb i stan :) Så kul att catcha upp, blir allt för sällan man ses tyvärr :( Middag på Santa Fé
 Nu är det slut med burritos för min del. Har kanske nästa torsdag ett jobb för en reklam. Det är mellan mig och en annan så thumbs up att jag får det.
Nu ska här städas för inatt får jag fint sovsällskap från landet :)

1 comment: