Wednesday, January 29, 2014

Still alive :)

Igen har bloggen fått vänta...Sorry! Nuförtiden börjar varje blogginlägg med att jag ber om ursäkt för dåligt uppdaterande! Har idag varit på möte med Jolla, har turen att få i år igen åka till Barcelona och vara med på Mobile world congress. Förra året var vi 12st tjejjer i år är vi 6 som åker iväg. 3dar semester och 3dar jobb. Blir min 4e gång i Barcelona..Can´t wait! Barcelona är en av mina favoritstäder, kombinationen av stads, solsemester och en massa att se och göra!

Förra årets girlz
3 veckor ännu tills jag slipper iväg. Några fjuttiga pics på vad jag haft för mej sen sist :)

 Pia på besök i 2veckor:)
 Jag väntar på att hon flyttar hit till Helsingfors igen..håller tummarna!
 Försökt att träna flitigt med mina nya skor jag fick i julklapp
 Sen har det varit jobb och såklart har jag varit ut och dansat med tjejjerna. Har dock inga dugliga bilder att sätta upp, glömde hem min kamera i Solf under julen.


 
 

 

No comments:

Post a Comment