Friday, March 22, 2013

Glasögonorm!

And the catch was...alla glasögon från 90talet kostade 290€ därav lämnade 90€ att betala....of course!
Valde bland de 3största glasögonen ett par basic svarta "rayban" tyyliset...well mina billiga favoptic bågar hålls inte på näsan så nu får jag ett par ordentliga jag kanske kan börja använda lite oftare! 
Får dem redan på tisda...woop wooop!
 Always a catch med dessa groupon erbjudanden...går jag in utan att säga att jag har köpt diilen kostar väl bågarna 50lappen..såklart de höjer dem så att de får vinst!

Efter optikern var jag på kaffe till Emmis office....nu tänker jag åka och träna igen, i brist på annat!

Pizzabak ikväll...tänker göra lite hälsosammare pizza med rågmjöl istället...hoppas det inte smakar piss! 

Mina gamla glasögon jag satt sönder 3gånger och reparerade 2
Allting har juh blivit större med tiderna...glasögonen, läpparna, håret etc....så följer med trenderna 
about såhär såg de ut :)

No comments:

Post a Comment