Saturday, April 12, 2014

Bloggers' Inspiration Day

Fick inbjudan till Indiedays Inspiration day och tog med mig Maria som varit hos oss på praktik :)Eventet ordnades i restaurang Sipuli, har aldrig tidigare varit där. Fin restaurang i Katajanokka!

Innan det var min vän Titta så snäll och kom och fixade fransförlängning åt mig, hon e bäst! Blev lite bråttom bara för eventet började kl.12. Fick även igår långt hår igen thanks to my ex! Håret skall ännu uppklippas på måndag. Känner mig som mig själv igen, blond and long hair again!

 Vackra fotogeniska Maria!
 Vid Instrumentariums stand bekantade vi oss med senaste solbrillorna!
 Blev förälskad i dessa från gucci!

Look who we run into;)
Kissie lade bilden till sin egen instagram. Humor för 
jag är inget fan av henne:) Men tummen upp för att hon 
är sig själv och har lyckats bli så stor som hon är!
 Sara snart 30v ;)haha


Hittade min favourite jacka från objectfashion!
Me like!
Watch out! 
Hittade min favorit klocka från Ted Baker 
även den på önskelistan!

 Intressanta föreläsningar. Vi lyssnade på fotografen 
Damian McGillicuddy som lärde oss om hur man lyckas 
fotografera bra bilder med rätt ljus.
 Lumene bjöd på snabbsminkningar. Jag fick korallfärgade läppar, måste säga att jag gillade att ha lite mörkare. Har alltid roosa, gör bra att höra från någon annan vad man passar i!

 Tack indiedays för inbjudan! 
Vi hade en super trevlig dag med intressanta föreläsningar och kul att få träffa andra bloggare samt spana in de senaste trenderna!

4 comments:

  1. Maria...va vacker! Äkta läppar? Så fin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja visst är hon! Maria har äkta läppar:) Hon använder läppenna och läppstift för att få mer volym.

      Delete
  2. best replica bags online 2018 replica hermes bag k3o80b5l35 replica bags hermes replica bags prada navigate to these guys z9x76y0z95 replica bags wholesale in divisoria 7a replica bags meaning replica gucci bag g2v05j8p83 replica bags online shopping

    ReplyDelete