Friday, April 4, 2014

✰Swedish Beauty & Cosmetics Awards ✰

✰ ✰
Imorse kom jag tillbaka från min snabbvisit i Stockholm. Det var första gången jag deltog på SBCA. Tillställningen ordnas av KTF-kemisk-tekniska leverantörförbundet och i år var den sjunde skönhetsgalan som ordnades. Festen hölls på Nordiska museet på djurgården. Vi deltog också i tävlingen men tyvärr blev vi inte nominerade detta år. Maybe next year!

Maskerna köpte jag från punanaamio. Billiga var dom för 9€. Förväntade mig att alla 
satsat på dyra exklusiva masker men blev förvånad att vi faktist hade helt okej masker:)
Välkomstdrink och mingel innan galan började. 
Kände mig som en grön robocop med masken på.
Emma Sjöberg hade sin parfym nominerad och hon vann!

Vi som tur fick ett bra bord i mitten och såklart
blev vi utlänningar placerade mittemot trevliga danska män :)
Förrätten...Sooo good!
Glada och hungriga finnar!
Davines var nominerade i två kategorier All in one milk i kategorin, årets hårvårdsprodukt frisör
och More inside, Årets stylingserie. Och de vann!! Vi blev väldigt glada för Davines Sverige!
Mia från Davines som håller i diplomet, hon var med på samma skolning som jag i Parma.
Var kul att få gratta bekanta från Davines Sverige teamet!
Huvudrätten lax, potatis och sallad, även den soo good!
Produktbord med alla nominerade produkter!
Temat mask passade perfekt ihop med Nordiska museet. Så vackert!
Strike a pose!

Dessert!

En glad Emma Sjöberg får sitt pris för sin parfym
Dans och sång uppträdanden. Svenskar vet hur man ställer till med bra events. 
Bra musik och feelis hela kvällen!
Priserna utdelade och mingel fortsätter. Vi var nöjda att hoppa i taxin tebax till 
hotellet en halv 12 tiden. Morgonflyg hem och jobbdag som väntade!

Kockoo! Försökte ta fina bilder men de sket sig! :)
Masken var så obekväm, mina fransar tog i och blev bara svettigt så den hölls inte på länge!
And the best I saved for last! Wow vilken goodiebag vi fick! 
Every girls dream, well iaf min :) En påse full med överraskningar och produkter 
som jag får ta hem. Ni ser juh..så excited! gladast i byn och som ett barn på julafton!
Sara 5år visar vad hon fått.
Imorgon får ni veta vad goodiebagen innehöll. 
Nu blir det läggdags för mig! 
Goodnite sleep tight don´t let the bedbugs bite!

No comments:

Post a Comment