Wednesday, January 16, 2013

Arbetslös!

Idag blev jag arbetslös.
Arbetsplatsen där jag jobbat nu i 1 år har ej råd att hålla kvar sina anställda mera. Jag och min arbetskompis fick avgå av ekonomiska skäl.
Kom inte som en överraskning. Nytt företag, dålig marknadsföring, salongen är för långt från centrum och utbudet av behandlingar inte tillräckligt.

Visst inte najs att bli arbetslös men nytt år och nya möjligheter!
Tar aldrig saker så hårt och tror strongt på att allting händer av en orsak..so lets see what happens next:) 
En positiv sak är att jag inte har råd med god mat och glass mera....say hi to ärtsoppa and soon to be skinny!




5 comments:

  1. Gillar din attityd Sara! Du kommer nog att hitta på något ännu bättre att sysselsätta dig med, du brukar ju vara "the lucky girl"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..jo jag tänkt om jag sku ge mej in i betongbranshen! Vi får hoppas jag är the lucky girl! puss

      Delete
  2. Äh! Du får fördriva tiden på Louis Vuitton :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag önskar:).... Kan juh alltid sälja min Lois! Buhuu

      Delete
  3. spännande å c vad nästa jobb blir :)

    ReplyDelete