Thursday, January 10, 2013

Iltaa!

Störande så hade jag juh Mina före pics I ipaden som blev stulen..lägger Imorgon ett inlägg...Helt slut efter dagens gympass. ElixiA launchade nåt nytt träningspass så där var mtv3 och filmade....lite störande när man är sveitto och vill träna I fred....haha som förra veckan när jag gjorde mina ben och armträningar och en kar viftade med armarna (hade iPod I öronen)
-milloin tä sulkee tänään?
-en tiedä varmaan kymmenen. Efter 3 appareter igen
- anteeks mä häiritsen taas, tiedätkö muuten viikonlopun aukioajat?
-Ööö...en, kysy infosta!
-hei muuten saanko mä adda sut facbookin?
Så enoying...jag svarade nej jag har pojkvän men neej Han ville endast bli min vän...Voi voi.
slut på linser har jag och slarvat bort mina normala glasögon så dessa flaskbottnar Använder jag hemma :)....yes in need for some hair coloring!
Gonatt!

No comments:

Post a Comment