Wednesday, January 9, 2013

yeaah 6kg bort!

I October för 3månader sen hade jag smaskat och dippat för sista gången! 
En söndag kväll när jag hade ätit upp ett helt daim glass paket för mej själv fick jag nog och beslutade mej för att ta kontroll över min framtid och sommar 2013! 

Idiot och lat är man som behandlar sin kropp som en roskis, skjuter upp det och hittar på ursäkter för att få äta gott och inte behöva röra på sej. Jag skyller på spandex och Lindex shape up strumpbyxor...haha..de funkar! Har tryckt in mej i dessa och kännt mej snygg..sen kom de klagomål av min kar (de är inte de sexigaste strumpisarna) så jag beslutade mej att hellre träna mej i skick och begrava spandexen.

Har provat alla möjliga dieter och nutrilettkurer under åren men denna gång var det annorlunda. Denna gång vill jag inte ha nån snabb fix som varade nån vecka. Denna gång ville jag ha en hälsosam levnadsstil som passar mej livet ut.

När jag satte min fot på elixia i början på October vägde jag 67kg...igår vägde jag 61kg :)

 Imorgon före/efter bilder och vad jag gjort för att lyckas...still long way to go!

Nu går denna 61kg bjässen och sov....Godnatt! 



2 comments: