Tuesday, January 22, 2013

My Body Type!

Jag vill absolut inte bli nån zise zero eller skinny
Jag tycker att det snyggaste är att vara kurvig.
Har väldigt breda höfter, alltid haft och det är nåt jag fick klagomål om jämt när jag var modell och zise zero...min benbyggnad är bara sån och bredare blir jag desto mer jag äter. Det sätter sej mer på höfterna än på magen.
Kött på rumpan är jag oxå blessed med vilket inte är en vacker syn om jag inte tränar...hi cellulites!

Har nu de senaste månaderna på gymmet försökt att bränna kalorier  genom att springa, crosstraina och spinna varje pass bort 500kcl. Muskelträning 3x15 genom varje apparat.
Gör varje pass extra rumpträning..vill gärna ha större och mer tränad rumpa!

Borde ta 2h personal träning som hör till mitt gymkort för jag har säkert massor jag gör fel och kunde göra annorlunda...ska boka tid

Beautiful bodies!










2 comments:

  1. Jo men banta inte för mycket bara. Du har breda höfter så därför är det så stort mellanrum mellan dina ben. De som har smala höfter har benen närmare varandra och där syns viktuppgången lättare än på dig med breda höfter.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sant...bantar gör jag inte, utan äter som vanligt men tränar endast ofta:)

      Delete