Thursday, June 27, 2013

My modelbook & fun time with Sergiu :)

Yesterday!
Hämtade ut min modellmapp från min Agency. Där togs oxå mina mått och trevliga bilder från alla vinklar i endast underkläder....not!


Sen träffade jag upp med Sergiu vid en cool butik på pursimiehenkatu vid namn Empire. Han behövde kläder till ett stylingjobb och jag fick vara hans modell...klagar inte när en kar tycker om shopping :)
 Så cool butik med massa märken som inte finns nån annanstans och endast 1,2 exemplar av alla kläder :)






 Gillar tröjan...men först när magen är vältränad :)

  Denna gillar jag...gold star dress!

 Blev förälskad i denna svarta jumpsuit! Den vill jag ha...men 70€....gå och köp bort den så hinner inte jag :)



Strike a pose :)
Denna klocka kom med mej hem från butiken...like a lot!
  Sen for vi via Sergius och han stylade mitt hår :)


No comments:

Post a Comment