Tuesday, June 11, 2013

Weekend :)

Sorry dålig uppdatering! vårt internetz här i lägenheten har inte funkat över helgen. Pia har försökt ordna med soneras kundtjänst hela dan som endast fick i nerverna då vi inte fattade vilka sladdar som går vart.
 
Min helg kunde inte börjat bättre, positiva nyheter som jag väntat på länge, nya utmaningar till hösten! Sen landade Pia sent fredag kväll och vi invigde vår sommar med mycket skratt :)
tröja zara kjol topshop

My gold toes fick premiär

 mbar terassen och Hard rock cafe med Sergiu på lördag
 Sergiu 5år äter glass

Lugn lördag och tidigt i säng för jobb hade jag hela dagen igår på Solo...Vilken tur Pia hade kalas i Åbo.

Efter jobbet igår for jag ännu med Sergiu till en studio. Vi träffade på lördag en producer som lovade göra en demo åt honom...yeahh, happy for him! Idag har jag hjälpt honom med att skriva en låt..haha blir det en hit vill jag ha provision ;)

Imorgon lovar jag svara på era frågor :)
Nu blir det sängen!
Godnight, sleep tight dont let the bedbugs bite!

No comments:

Post a Comment