Tuesday, June 11, 2013

Svar på Ask me Anything!

Här kommer del 1 av era frågor!
 
Vad har du för sommar planer?
För tillfället har jag inte bokat in annat än att åka upp till Vasa och besöka Jakobsdagar med Pia. Jobbar extra på solo 3 dar i veckan och promojobb med Emmi ibland så det ger mej massor med ledigt i sommar så säkert hittar jag på nåt annat skojj :)

e du singel eller varför bor du int me din kaar?
Yes, jag är singel :) Efter 9 år i förhållande

När kommer du upp å hälsar på ditt fadderbarn ozzy?:)
Tänkt komma i Juli när alla har ledigt :)

Bästa sommar outfiten denna sommar? Och smink?
hmm jag älskar färger så min bästa sommar outfit är nog en colourful kjol och mycket yellow och neon färgat
Min sommar make-up kommer att vara guldbruna smokey eyes och pink/nude lips, är man brun så är det så snyggt :) Vardag en enkel eyeliner med pink/corall lip


Bästa partylåten din? 
Har många men här e några sommarlåtar jag gillar :)
Daft Punk, get lucky
  Rudimental, feel the love

 Lol boys, changes



No comments:

Post a Comment