Sunday, June 2, 2013

Work hard play hard

Igår var jag på jobb hela dagen och på kvällen firades min flytt med Suvi min gamla arbetskompis. Skumppa och sallad på balkongen innan vi drog till mbar terassen. Kvällen avslutades på kappeli vilket var en stor miss, köade i 1,5h fastän framför oss var endast 10 före oss...helt sjukt hur dåligt ordnat det var. Väl inne var man som packade sillar och fick i nerverna vart än man gick...no more kappeli för mej i sommar!

 My outfit for the evening




 Vaknade imorse av att solen lyste in, snabbt ombyte från puyamasen till bikinin och ut på balkongen. 
Lyx att få äta gröjtin därute :)


Well min underbara morgon och lediga dag blev inte långvarig, fick ett samtal från jobbet och nåt missförstånd med arbetsturorna så en arbetsdag det blev av denna soliga söndag, kul ändå :)
 Btw mitt lopptorgsbord jag haft hela veckan sålde bra, igår fick jag exakt 300€ cash in hand. Rekommenderar verkligen kaivarinkanuuna lopptorg. Super frächt och mycket folk hela tiden.
 
 

No comments:

Post a Comment