Saturday, March 29, 2014

Home sweet home ♡

Hemma på landet över helgen. Snabb visit, flög hit igår kväll och tebax imorgon. Underbart väder och skönt att komma bort en stund från mitt cityliv. Vaknade tidigt och tog en kaffe på terassen imorse...njöt av sol och utsikt som jag inte har i Helsingfors...Love!
Eftersom ingen var hemma for jag iväg på en timmes lenkki
 Mötte inte en enda person på min lenkki imorse :) Thats what I call a small village!
 Mitt barndomshem. Nu flyttar min syster och pojkvän hit om en vecka :) Mina föräldrar får ett nytt hus 400meter ifrån. Ledsamt att bli utan mitt gamla flickrum...meen huset stannar i familjen för själv e jag inte redo att flytta hem till landet.
 På väg till stan och träffa tjejjerna
 Snabbis till ihohud mitt gamla jobb där jag jobbade i 6år tror jag. Behövde mer mineralpuder!
 Kaffe och skvaller me tjejjerna :)
 Sool sol härliga sol! Vad man blir glad av solen :)
 Vid mammas & pappas nya hus (låt inte bilden lura er, jag kanske ser ut som en "arbetarkar"  men lyfte inte ett finger )
Bilder från Solf min hemby
Den enda snön som är kvar:)
 En rostig citycykel åt mej till Helsingfors..maybe?
 Älskar att cykla. Vågar dock inte cykla i Helsingfors, vore inte här idag om jag hade cyklat där. Halvblind och yr är ingen bra kombination i trafiken.

No comments:

Post a Comment