Monday, March 17, 2014

My weekend

Kom hem från Parma torsdag kväll och tebax till flygfältet på fredag och iväg till Stockholm på mässa :) Har varit så slut sen allt resande. fredag kväll och söndag spenderade jag i sängen!

Sista kvällen och sista pizzan i Parma
 Hud&Kosmetik mässa i Nacka
 Det var intressant att bekanta sig med mässan i Sverige eftersom jag aldrig tidigare besökt den. Kosmetologmässan som ordnas här i Helsingfors är dubbelt större och ordnas varje år. Denna var väldigt liten och ordnas endast vartannat år. Ingenting nytt el jätte intressant som jag inte sett tidigare men intressant att se hur mässorna är i Sverige.
På lördag hade vi träffis med Tjejjerna. Hade inte setts på månader så det var mycket att catcha up och gå igenom! Jenni hade gjort pajer och sallader till lunch..soo good!
 Alla samlade, dinner på Bar teos
 Bästa tapas fås från Bar Teos och förmånligt vin
 Ett snöigt Töölö
Vinnaren av Davines produkterna drar jag imorgon...jag vet jag sa måndag, sorry! Har varit ensam hela dan på kontoret så vinnaren dras imorgon av Noora. Rättvisaste så!

1 comment: