Tuesday, September 18, 2012

Drylake klänning!

Dani en blogg jag gillar starkt. Hon är snygg, har en intressant personlighet, stark kvinna som inte tar skit och lever för tillfället livet som många bara drömmer om....så när ens egna vardag gets boring piggar det upp att se vad hon hittat på.....well hon har en tävling i sin blogg där man kan vinna denna svarta Cocktail dress :) Me like, perfekt till julfesten!
Eftersom min mor tycker jag shoppar för mycket och borde börja spara mina pengar för framtiden passar denna tävling mej perfekt!

Thumbs up!

3 comments:

  1. lycka till :) /malin

    ReplyDelete
  2. ps! du måst juh skriv in din blogg adress i dani´s kommentator fält. annars kan hon juh inte se att du e me å länkat ti henne :)

    ReplyDelete
  3. Jag trodd ja had gjort de..men blond som jag e kanske e int for iväg :)

    ReplyDelete