Sunday, September 2, 2012

Fashion show!

What a nite! 
Glorias modevisning var fun...bra gjord show och uppträdanden från moulin rouge musikalen....vackra modeller och make-up. 
Kläderna var okej...hade väntat mej bättre...seppälä? Där var fina höstkläder iallafall från ted baker!
En fotograf från gloria ville ta bild på mej & Titta så får se var den hamnar...provade inte min klänning i London och den var alltför spänd på övredelen så jag kände mej som en uppblåst Dolly parton..nåjaa it is what it is!












 I loved the buffee...såå gott!


 Minglade runt en stund innan vi begav oss till teatteri...vip sidan och den normala sidan är som natt och dag...hade kul men inte mitt ställe att hänga på....too much och blir irriterad på att män tror att de bara kan ta tag i en och så ska jag vilja sätta mej med dem...no thanks! samma med drinkar dem betalar jag själv, varför ta emot drinkar och vara tvungen att prata med personen...well fick det dansat för fleir iallafall så har såå sjuka benmuskler idag
Enda bilderna från teatteri....and from the beautiful toilet:) 




No comments:

Post a Comment