Saturday, September 22, 2012

Perfect Eyebrows!

Glöm inte ögonbrynen när ni gör er Make-up
Dom är viktigare än man tror och gör mycket till ansiktet

Har ni i era yngre år plockat dem för tunna och ni får dem inte att växa ut försök med frans/bryn serum...it works! Annars med brynpennan får ni lätt fyllt i tjockare naturligare form

Dessa exempelbryn ser jag ofta i mitt jobb..såå synd att kunden inte själv förstår vad det förstör ansiktet! Försöker alltid förklara var hon skall spara och låta växa ut och hur hon skall få dem perfekt målade


Denna formen var juh väldigt populär när jag var ung och många har fortsatt trenden tills idag

Sen har vi denna som jag ofta stöter på...jag kallar den för musse pigg

Modet just nu som tur är buskiga stora modellbryn!


Så här gör jag mina bryn varje dag
Utan brynpenna

 Ett bryn imålat
 Båda imålade och gör redan stor skillnad till hela ansiktet...ögonen får direkt ett lyft!
 My favourite pen!

No comments:

Post a Comment