Tuesday, September 11, 2012

tuesday...

Jobb och inget speciellt att komma med...tittade just på kauniit ja rohkeat...eller the bold and the beautiful som det heter....sån skitserie men tyvärr så är jag fast och eftersom jag inget bättre vettigt har att göra. Min vän är oxå fast sen jag sa hon skall börja titta den...sorry!..ridge och brooke sen ridge och taylor och nu ridge och brooke igen...vilket luder han är:)...dom gör den smart när dom alltid gör intriger i slutet såå man bara blir tvungen att titta igen fast ingeet häänder....




5 comments:

  1. hördu sara, jag gillar nog din blogg men med vit text och vit-ish bakgrund ser man inget av texten om man inte markerar texten vilket e irriterande! ilandsproblem eller hur.

    ReplyDelete
  2. och nu ser jag ju att de e nàn slags grà-ish bakgrund... tar tillbaka klagomàlet, det är bara min dator som e slö att ladda! :) hehe!

    ReplyDelete
  3. haha...joo int ska e va lätt att läs min blogg...ha juh piffa upp den me liite gråissh bakrgrund! Den blir slö för jag har för många inlägg på min sida:)...btw....kosmetolog klassträff borde vi ordna nästa sommar i jeppis!!

    ReplyDelete
  4. jaa he sku va jättekul! fast vi kan ju ha tidigare à, jag kommer hem i slutet av oktober sà why not dà redan? om alla kan, eller sà mànga som möjligt iallafall... :)

    ReplyDelete