Friday, September 21, 2012

Tävlingar...

Jag läser själv massor av bloggar dagligen och tävlingar finns i de flesta...bestämmer mej att delta tills jag går in och läser igenom kommentarerna...har gått ner 30kg, är deprimerad, min man har dött, jag såå förtjänar att vinna etc etc...hur kan man säga man förtjänar att vinna? blir din depretion bättre av en klänning? anyhow...hur tävlar man med det...ska man gräva upp nåt gammalt skit som hänt för att slå dom kommentarerna...haha nåjaa det är humor hur jag alltid bestämmer mej för att inte delta efter att jag läst igenom dem..

Ordnar jag tävling kommer inga snyfthistorier att vinna utan den som är positiv och glad!
Varför gå runt och vara deppad när livet är så kort. Och händer nåt tråkigt finns det alltid nåt positivt som kommer ur det. Varför älta det gamla när tiden går framåt, lär från det och gå vidare! Så har mitt tankesätt alltid varit och därför tar jag saker inte så hårt när dom händer.

Om det är nåt jag får eksem av är negativa människor som alltid skall klaga över något...nu kommer huvudrätten färdigt predikat för idag :)

Nu ska vi titta pensionärs film!




No comments:

Post a Comment